آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

خانواده ۹۰۰ قربانی آمریکایی خطاب به بایدن: سپاه پاسداران را از فهرست تروریستی خارج نکنید

۹۰۰ نفر از شهروندان آمریکایی که خود یا خانواده‌شان هدف حملات سپاه پاسداران یا گروه‌های مرتبط با این نهاد قرار گرفته‌اند در نامه‌ای به جو بایدن خواستار باقی ماندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی شدند.

روزنامه واشینگتن‌پست روز پنجشنبه با اشاره به اینکه این نامه هفته گذشته به کاخ سفید ارسال شد نوشت که حق با امضا کنندگان این نامه است زیرا بر اساس استدلال آنان، سپاه پاسداران سابقه روشنی در حمایت از تروریسم دارد و همچنان به تهدید تروریستی، از جمله علیه مقامات سابق آمریکا ادامه می‌دهد.

نامه ارسال شده به جو بایدن را حدود ۹۰۰ نفر امضا کرده‌اند که شامل این افراد می‌شود: کهنه‌سربازان آمریکایی که در درگیری‌های مختلف مجروح شده‌اند، اعضای خانواده این نظامیان، و همچنین گروه «خانواده‌های ستاره طلایی» یعنی خانواده‌هایی که عزیزان خود را در جنگ عراق از دست دادند.
در این نامه آمده است: «از نظر ما حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا جان آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند، به جانبازان و خانواده‌های ستاره طلایی آسیب می‌رساند و به سازمانی تروریستی قدرت می‌دهد تا به حمایت و ارتکاب حملات علیه منافع و متحدان آمریکا در خاورمیانه ادامه دهد.»

نویسندگان نامه تاکید کرده‌اند که سپاه پاسداران کاملا با تعریف «سازمان تروریستی خارجی» مطابقت دارد و هیچ اقدامی صورت نداده است که ارزیابی مثبتی درباره‌اش انجام شود.

یکی از امضا کنندگان این نامه به واشینگتن‌پست گفت مطمئن نیست دولت بایدن نگرانی آنها را در نظر بگیرد، زیرا دولت فعلی آمریکا هرگز به نامه قبلی که ژانویه گذشته (دی‌ماه) فرستاده شد و به موضوع پول‌های مسدود شده ایران می‌پرداخت پاسخی نداد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد