آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

دروغ و پنهان کاری اسلحه رژیم برای فریب مردم است


خامنه‌ای از فرط درماندگی با ناشیگری بسیار در توجیه مأموریت نیروهای مسلح رژیم برای مقابله با قیام به حربه احتمال حمله بیولوژیکی متوسل شد

سازمان حقوق بشری ایران اعلام کرد شمار جانباختگان کرونا در سراسر کشور قطعاً از مرز ۴۰۰۰نفر گذشته است. شمار قربانیان در قم به ۶۵۰، در تهران به ۵۷۰، در گیلان به ۵۵۱، در خراسان رضوی به ۳۷۶، در مازندران به ۳۱۴، در گلستان به ۳۰۲، در کردستان به ۱۲۳، در لرستان به ۱۲۰، در همدان به ۱۹ و در ایلام به ۱۴نفر افزایش یافته است. این علاوه بر آمار قربانیان در ۲۱استان دیگر است.


افزایش مبتلایان؛ آخرین وضعیت از بحران کرونا در زندان‌های کشور..

پس از گذشت حدود سه هفته از اعلام رسمی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور و تعلل مسولان در مقابله با این بیماری، شمار زندانیان مشکوک و تایید شده مبتلا به این بیماری رو به افزایش است.

در روزهای اخیر طی گزارشات متعددی روند گسترش این ویروس و ابتلای زندانیان را مانیتور کرده است، در آخرین تحولات روز جاری نتیجه آزمایشات یک زندانی در زندان قرچک ورامین و دو زندانی در زندان ارومیه در باب آلودگی به این ویروس مثبت اعلام شد.

افزایش مبتلایان به این ویروس با توجه به محیط بسته زندان، تغذیه نامناسب، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی لازم، تراکم بالای جمعیت، جان بسیاری از زندانیان را تهدید می‌کند.

علیرغم صدور دو بخشنامه توسط رئیس قوه قضاییه مبنی بر اعطای مرخصی به زندانیان، همچنان شاهد کارشکنی‌ها و ممانعت بسیاری از مسولین در اعطای مرخصی به زندانیان از جمله زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. در بسیاری از موارد زندانیان به دلیل عدم توانایی در تامین سند و وثیقه از مرخصی بی‌بهره مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: «از بین مراجعات روز سه‌شنبه، ۱۰درصد و روز چهارشنبه ۳۰درصد و روز پنجشنبه ۵۰درصد آزمایش مثبت شده‌ است. در هفته سوم فروردین ۴۰۰هزار نفر در این استان مبتلا خواهند شد این در حالی است که بیمارستانهای ما فقط برای ارائه خدمات به چهار هزار نفر جا دارند، در صورت افزایش مبتلایان و افت کیفیت خدمات، ۴۰درصد بستریها فوت خواهند کرد».


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد