آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

ویروس کرونا در ایران خارج از کنترل است و تعداد بیماران در حال افزایش است

افزایش مبتلایان به کرونا در زندانهای سراسر ایران و عدم موافقت با مرخصی توسط مسئولین زندان

شمار زندانیان مشکوک و تایید شده مبتلا به ویروس کرونا در زندانهای کشور همچنان رو به افزایش است. افزایش مبتلایان به این ویروس با توجه به محیط بسته زندان، تغذیه نامناسب، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی لازم، تراکم بالای جمعیت، جان بسیاری از زندانیان را تهدید میکند.

علیرغم شیوع گسترده کرونا در زندانهای سراسر ایران عمده زندانیان سیاسی و عقیدتی از اعزام به مرخصی محروم مانده‌اند.

در آخرین تحولات روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه یک زندانی از بند ۱۴ زندان ارومیه با مثبت اعلام شدن تست کرونا به بیمارستان خارج از زندان منتقل شد.

کرونا در زندان…

۴۵ تن از زندانیان و متهمین سیاسی محبوس در زندان تهران بزرگ امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه با دلایل متفاوتی ازجمله عدم اعطای مرخصی به زندانیان سیاسی پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بازداشت و بلاتکلیفی چند ماهه، ممانعت از آزادی بازداشت شدگان اعتراضات آبان با تودیع قرار و آنچه اعتراض به ظلم و بی عدالتی در جمهوری اسلامی عنوان کرده‌اند، از دریافت جیره غذای دولتی خودداری کردند.

بسیاری از این شهروندان در جریان اعتراضات سراسری موسوم به “اعتراضات آبان ماه” بازداشت شده‌اند. 

بسیاری از خانواده های زندانیان خواستار تمهیدات ویژه سازمان زندانها از جمله ضدعفونی کردن محیط زندان، اعطای مرخصی در بیشترین تعداد ممکن، اعطای بسته های بهداشتی از جمله ماسک و ژل های ضدعفونی کننده و همچنین انتقال زندانیان مشکوک به بیماری به قرنطینه شده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد