آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

فرزند یک فرمانده سابق سپاه در پرونده های فساد به 10 سال محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از محوری ترین برنامه‌های قوه قضاییه در سالی که گذشت، مبارزه و مقابله با کهنه ویروس و منفور و ناامیدکننده فساد در کشور بود…

رسیدگی به بخش دیگری از پرونده بانک سرمایه و صندوق تعاونی فرهنگیان انجام و حکم در تاریخ ۲۵ اسفند صادر شد.

بنابر این حکم «محمدرضا جهان بانی» به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و دریافت بیش از ۱۰۰ فقره تسهیلات به ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل عمومی و استرداد وجوه دریافتی محکوم شد.

«عمار صالحی» نیز به جرم معاونت به تحمل ۱۰ سال حبس و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شد.

نرخ دیه در ماه غیر حرام ۳۳۰ میلون تومان تعین شد.

غلامحسین اسماعیلی در نشستی خبری که از شبکه خبر سیما پخش شد، گفت: سال ۹۸ با فراز و نشیب هایی همراه بود البته ملت ایران با لطف خدا در همه میدان‌ها سرافراز و سربلند بود و فراز و نشیب‌های این سال را با سرافرازی پشت سر گذاشتند.

ما در قوه قضاییه سال ۱۳۹۸ را با مدیریت جدید و با برنامه تحول آغاز کردیم و تلاش همکاران ما این بود که مردم ما طعم شیرین عدالت و خدمات قضایی را بچشند و در این عرصه گام های بلندی برداشته شد.

وی تصریح کرد: از محوری ترین برنامه‌های قوه قضاییه در سالی که گذشت مبارزه و مقابله با کهنه ویروس و منفور و ناامیدکننده فساد در کشور بود که به لطف خدا و با تلاش و جدیت همکاران ما می توان ادعا کرد که در مهار این ویروس موفقیت‌های چشمگیری حاصل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد