آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

50 نفر در هر ساعت به ویروس کرونا در کشور آلوده می شوند

امروز پنجشنبه ، مقامات ایران تأیید کردند که هر ساعت 50 نفر به ویروس کرونا در کشور آلوده می شوند….

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران ، کیانوش جهانپور در توییتی برای وی گفت: “توییتر” ، تقریباً در هر ساعت ، 50 نفر به ویروس “Covid-19” آلوده می شوند و یک فرد آلوده به طور متوسط ​​هر 10 دقیقه می میرد. به گزارش جمهوری اسلامی ایران ، “ایرنا”.

دیروز وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که پس از نظارت بر 147 مورد مرگ و میر جدید در 24 ساعت گذشته ، تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در کشور افزایش یافته و به 1135 نفر رسیده است و افزود: تعداد موارد در کشور به 17361 نفر رسیده است .

اما همه اینها دروغ است و آنها هنوز شماره های واقعی را فاش نکرده اند بحران کرونا؛ گزارش تکمیلی از کارشکنی در اعزام زندانیان سیاسی به مرخصی

بحران کرونا؛ گزارش تکمیلی از کارشکنی در اعزام زندانیان سیاسی به مرخصی ….

عمده زندانیان سیاسی و عقیدتی در حالی از اعزام به مرخصی محروم مانده‌اند که شمار زندانیان مشکوک و تایید شده مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های کشور نیز رو به افزایش است. افزایش مبتلایان به این ویروس با توجه به محیط بسته زندان، تغذیه نامناسب، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی لازم، تراکم بالای جمعیت، جان بسیاری از زندانیان را تهدید می‌کند.

علیرغم صدور دو بخشنامه توسط رئیس قوه قضاییه مبنی بر اعطای مرخصی به زندانیان، همچنان شاهد کارشکنی‌ها و ممانعت بسیاری از مسولین در اعطای مرخصی به زندانیان از جمله زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. همچنین بخش مهمی که این مرخصی به آنها تعلق نگرفته، افرادی هستند که هنوز حکمی دریافت نکرده‌اند و موقعیت حقوقی آن “در بازداشت” تعریف می‌شوند، از جمله افرادی که در اعتراضات آبان ماه بازداشت شدند.

در این گزارش لیست اسامی افرادی که پس از شیوع ویروس کرونا به مرخصی اعزام شده‌اند و افرادی که تا به امروز از اعزام به مرخصی محروم بوده یا با درخواست اعطای مرخصی به آنها مخالفت شده، آمده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد