آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

حکم اعدام برای متهم در تهران صادر شده است

یک متهم در تهران محاکمه شد و شعبه۴ دادگاه کیفری در این استان به جرم “قتل” به اعدام محکوم شد…

به گزارش خبرگزاری هرانا ، یک متهم به جرم قتل همسرش به اعدام محکوم شده است.

رسیدگی به این پرونده از شهریور سال ۹۶ و با اعلام گزارش مرگ زنی به نام میترا در منزلش آغاز شد.

همسایه میترا در هنگام بازجویی به پلیس گفت:

“من در خانه بودم که محمود با این عنوان به من آمد که همسرش خوب عمل نمی کند و به کمک نیاز دارد.”

من بلافاصله به خانه آنها رفتم ، اما وقتی به آنجا رسیدم ، متوجه بوی بنزین شدید در خانه شدم و میترا درگذشت.

من بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و موضوع را گزارش کردم. “

نظریه پزشکی قانونی نشان داد که این زن در اثر فشار به عناصر حیاتی در گردن خود درگذشت.

در جریان تحقیقات میدانی ، مأمورین همچنین دریافتند که این زوج در زندگی شخصی خود اختلافات زیادی دارند ،

بنابراین همسر مقتول دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

متهم توسط شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در جلسه دادگاه ابتدا والدین و فرزند مقتول درخواست اعدام کردند

قضات دادگاه پس شنیدن دفاعیات متهم، محمود را به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد