آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

محمدباقر نوبخت و علی‌اکبر صالحی به کرونا مبتلا شدند

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، روز شنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او مثبت شده است.

محمدباقر نوبخت در توییتی که در این باره منتشر کرده، بدون اشاره به زمان دقیق ابتلای خود به کرونا، نوشته است: «پس از یک هفته پر کار با بروز برخی علایم برای پیگیری به یک مرکز درمانی مراجعه و پس از معاینه در یک مرکز درمانی و دریافت پاسخ مثبت تست تشخیص کرونا به توصیه پزشکان و برای بررسی بیشتر تحت نظر هستم.»

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران هم اعلام کرده است که تست کرونای علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز ۱۲ مهرماه مثبت شده بود و «حال عمومی» او خوب است.

به گفته آقای کمالوندی، علی اکبر صالحی «بنا به توصیه پزشک در قرنطینه خانگی و در استراحت» است.

تاکنون برخی مدیران ارشد سیاسی در ایران مانند علی ربیعی سخنگوی دولت، معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس‌جمهور، پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور و ده‌ها نماینده مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد