آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

ایران تروریست ها را به آمریکا می فرستد تا امنیت آمریکا را بی ثبات کند

نتصاب یک دیپلمات تروریست رژیم آخوندها به ریاست دپارتمان مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا در دانشگاهی در آمریکا! هموطن اعتراض. اعتراض. باید کاری کنیم او را اخراج کنند. 


اینها همه زیر سایه دولت باراک اوباما در آمریکا جا خوش کردند


برای وزارت خارجه و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا فوروارد کنید تا متوجه شوند چطوری آمریکا ماوای تروریست های جنایتکار شده است.


آمریکا بار دیگر حکومت ایران را حامی اصلی تروریسم خواند


وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود درباره تروریسم نتیجه گیری کرده است که ایران با توجه به ادامه حمایت از گروه حزب الله و گروه های "تروریستی" در غزه، سوریه، عراق و سایر بخش های خاورمیانه همچنان بزرگترین حامی دولتی تروریسم در جهان است


این گزارش که روز چهارشنبه منتشر شد همچنین گروه موسوم به دولت اسلامی، داعش، را مسئول بیشترین حملات و کشتارها در سال ۲۰۱۶ معرفی می کند.

در این گزارش آمده است: "درحالی که گروه های مورد حمایت ایران همچنان توانایی خود برای تهدید منافع آمریکا و متحدان آن را حفظ کرده اند، ایران نقش ممتاز خود به عنوان حامی دولتی تروریسم در سال ۲۰۱۶ را حفظ کرد."

ایران گروه های شبه نظامی شیعه در منطقه را نیروهای مقاومت مردمی می داند نه تروریستی. به علاوه این کشور می گوید در سوریه از دولت مشروع این کشور حمایت می کند.


براین اساس در نتیجه آمار کشته ها در سال گذشته به ۲۵ هزار و ۶۲۱ نفر کاهش یافت در حالی که قبل از آن ۲۸ هزار و ۳۲۸ نفر بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد