آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

تهران باید کاملا تعطیل و قرنطینه شود

رییس شورای شهر و معاون درمان ستاد مقابله با کرونای پایتخت: تهران باید کاملا تعطیل و قرنطینه شود


دو مقام مسئول در پایتخت، محسن هاشمی رییس شورای شهر و نادر توکلی معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در پایتخت، با تاکید به شرایط فوق بحرانی کرونا، افزایش شمار جان‌باختگان روزانه در این کلانشهر به ۱۵۰ نفر در روز و پر شدن بیمارستان‌ها، خواهان «تعطیلی و قرنطینه کامل تهران» شدند.


محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، گفت که اکنون «باید به فکر تعطیلی کامل تهران به دلیل شیوع زیاد کرونا باشیم، در غیر این صورت از پس موج سوم کرونا بر نمی‌آییم.»


رییس شورای شهر تهران در حاشیه نشست روز یک‌شنبه شورای شهر درباره وضعیت کرونا در پایتخت، گفت که در تهران آمار متوفیان کرونا به ۱۵۰ نزدیک شده و همه این آمار نشان می‌دهد که باید اقدامات ویژه‌تری جهت مقابله با کرونا انجام داد چراکه عملکرد و برنامه‌های قبلی چندان جواب نداده است.


هاشمی با تاکید براینکه این روزها آمار روزانه جان‌باختگان به دلیل ابتلا به کرونا در کشور به حدود ۳۰۰ نفر نزدیک شده و آمار مبتلایان روزانه به پنج هزار نفر رسیده است، تاکید کرد که باید به فکر تعطیلی کامل تهران و کلانشهرها باشیم در غیر اینصورت از پس موج سوم کرونا بر نمی‌آییم.


رییس شورای شهر تهران به وضعیت آلودگی هوای تهران در پاییز و وخیم‌تر شدن وضعیت شیوع کرونا نیز اشاره کرد و افزود که از طرفی هم در پاییز آلودگی هوا تاثیر جدی بر روی سیستم ایمنی سالمندان و کودکان می‌گذارد.


او با بیان اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است، گفت که نداشتن استرس و تغذیه مناسب در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد