آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

سومین شب اعتراضات مردم شهرهای مختلف خوزستان: شمار کشته‌شدگان اعتراض به بی‌آبی به دو نفر رسید

در سومین شب اعتراضات مردم خوزستان به بی‌آبی و با وجود استقرار گسترده یگان ویژه و نیروهای امنیتی، مردم شهرهای سوسنگرد، شوش، هویزه، حمیدآباد، عبدالخان و شهرهای مختلف این استان، در اعتراض به بی‌آبی به خیابان آمده و تظاهرات کردند. 


تاکنون منابع مستقل کشته شدن دو جوان معترض به نام‌های مصطفی نعیماوی و قاسم خضیری را با شلیک نیروهای امنیتی تایید کرده‌اند.


همزمان با سومین شب اعتراضات در شهرهای خوزستان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دسترسی کاربران به اینترنت در بیشتر مناطق این استان دچار اختلال شده است.


در شهر اهواز سرعت اینترنت به شدت کاهش یافته و در برخی مناطق از شهرهای سوسنگرد، شادگان، شوش و حمیدیه قطعی اینترنت و اختلال در شبکه تلفن همراه گزارش شده است. 


مردم سوسنگرد در سومین شب اعتراضات به بی‌آبی پس از تظاهرات در خیابان‌های این شهر، مقابل فرمانداری در میدان اتحاد سوسنگرد تجمع کردند.


به گفته منابع محلی، شماری از معترضان که شامگاه شنبه مقابل دفتر قاسم ساعدی، نماینده دشت‌ آزادگان و هویزه، در سوسنگرد تجمع کرده بودند در حمله نیروهای بسیج و یگان ویژه نیروی انتظامی مجروح شدند.


مردم معترض سوسنگرد همچنین در سومین شب اعتراضات خود، جاده سوسنگرد‌اهواز را برای ساعاتی مسدود کردند.در شهر شوش نیز مردم معترض پس از تظاهرات در خیابان‌های این شهر، مقابل فرمانداری تجمع کردند. 



در جریان تجمع معترضان مقابل فرمانداری، نیروهای امنیتی به سوی محل تجمع مردم معترض تیراندازی کردند.به گفته منابع محلی پس از شلیک نیروهای امنیتی، به سوی مردم معترض مقابل فرماندری این شهر، معترضان نیز یک خودروی نیروهای بسیج را آتش زدند. 


مردم حمیدآباد نیز شنبه شب در سومین شب اعتراضات شهرهای خوزستان به بی‌آبی، پل جاده اصلی شوش‌دزفول را بستند.علاوه بر این، در عبدالخان نیز مردم معترض شنبه شب جاده ورودی اهواز به شوش را بستند. 


در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد صدای شلیک نیروهای امنیتی که درصدد مقابله با مردم معترض در عبدالخان بودند، شنیده می‌شود ولی تاکنون منابع محلی مجروح شدن معترضان را گزارش نکرده‌اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد