آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

هفتمین شب اعتراضات خوزستان: افزایش کشته‌شدگان اعتراض به بی‌آبی، گسترش تظاهرات به دو استان دیگر

هفتمین شب اعتراضات شهرهای خوزستان به بی‌آبی، درحالی چهارشنبه شب ادامه یافت شهرهای مسجد سلیمان و دزفول نیز به این اعتراضات پیوستند و این اعتراضات‌ها دست‌کم به دو استان دیگر، یزدانشهر اصفهان و شهرک فضیلت بوشهر، گسترش یافت.


در هفتمین شب اعتراضات به بی‌آبی شهرهای اهواز، شیبان، ایذه، سوسنگرد، شوشتر، شوش، شاوور، بهبهان، جراحی، ماهشهر، دزفول و مسجد سلیمان صحنه تظاهرات مردم بود.به گفته منابع مستقل شمار کشته‌شدگان در اعتراضات تاکنون دست‌کم به ۶ نفر رسیده است.  



دو نفر از کشته شدگان به نام‌های هادی بهمنی و محمد عبداللهی در جریان اعتراضات سه‌شنبه شب ایذه در اثر شلیک نیروهای امنیتی کشته شدند. 


فرماندار ایذه روز چهارشنبه کشته شدن هادی بهمنی نوجوان هفده ساله را تایید کرد ولی گفت که او در اثر تیراندازی «اغتشاشگران» کشته شده و ۱۴ مامور نیروی انتظامی نیز زخمی شده‌اند  ولی اشاره‌ای به شمار معترضان مجروح نکرد.


پیشتر مقام‌های استان خوزستان درباره کشته شدن مصطفی نعیماوی در جریان اعتراضات شادگان نیز دلیل کشته شدن او را تیراندازی «اغتشاشگران» عنوان کرده بودند.


این درحالی است که منابع مستقل تاکید دارند که مصطفی نعیماوی در شادگان، و قاسم خضیری در اعتراضات محله کانتکس اهواز، محمد کروشات در اعتراضات دوشنبه شب و فرزاد فریسات در اعتراضات سه‌شنبه شب کوی علوی اهواز با شلیک نیروهای امنیتی کشته شده‌اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد