آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

ایران از آغاز واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال طی دو هفته آینده خبر داد

وزیر بهداشت ایران می‌گوید واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال از دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

بهرام عین‌اللهی روز دوشنبه ۲۲ شهریور گفت برنامه داریم که واکسن کرونا را به افراد در سنین مدرسه، یعنی از اواخر شش سالگی تا ۱۸ سالگی نیز تزریق کنیم.

طی هفته‌های گذشته و با اوج‌گیری شیوع کرونا، موضوع بازگشایی مدارس به نگرانی‌ها دامن زده است و هنوز معلوم نیست آیا ماه آینده کلاس‌ها حضوری خواهد بود یا نه.

آقای عین‌اللهی گفته است برای واکسیناسیون دانش‌آموزان به حدود ۱۳ میلیون دُز واکسن نیاز است که کارهای مقدماتی‌ هم از طریق واکسن‌های داخلی انجام شده و هم از طریق واردات.

او اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم در دو هفته آینده، تزریق واکسن کرونا به سنین زیر ۱۸ سال را آغاز کنیم تا پس از انجام واکسیناسیون کرونا در کودکان، بتوانیم بازگشایی مدارس را انجام دهیم.
شهروندان تهرانی در انتظار برای تزریق واکسن کرونا
ایران به خاطر تاخیر در واردات واکسن کرونا با موج سنگین شیوع این ویروس مواجه شده است.

مقام‌های حکومت ایران به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام در ماه‌های گذشته وعده داده بودند که تا پایان شهریور امسال ۵۰ میلیون دُز واکسن داخلی تولید و توزیع می‌کنند که براساس آخرین آمار، این نهاد فقط هشت میلیون دُز واکسن تولید کرده که از این تعداد نیز فقط چهار میلیون دُز به وزارت بهداشت داده است.

همزمان با بحران کرونا در ماه‌های گذشته که بسیاری دلیل آن را اقدام دیرهنگام مقام‌های جمهوری اسلامی برای واردات واکسن می‌دانند، در هفته‌های اخیر برخی نمایندگان مجلس فاش کرده‌اند که علت تاخیر در واردات واکسن، برای تولید و توزیع واکسن داخلی بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد