آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

استانداری تهران از لغو دورکاری در همه نهادهای دولتی خبر داد

در حالی که مقام‌های وزارت بهداشت از احتمال وقوع موج جدید همه‌گیری کرونا در ایران ابراز نگرانی می‌کنند، استانداری تهران از لغو دورکاری در این استان خبر می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، از لغو دورکاری در «همه دستگاه‌ها» در استان تهران از روز سه‌شنبه، ۲۷ مهرماه، خبر داده است.

وی درباره علت اتخاذ این تصمیم نیز گفت:‌ «بیش از ۸۵ درصد کارکنان دولت در استان تهران دوز اول و ۴۵ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.»

این در حالی است که حتی در بیشتر کشورهای غربی که واکسیناسیون از مدت‌ها پیش از ایران، به طور گسترده به اجرا درآمده، کماکان دورکاری در ادارات ادامه دارد و با توجه به افزایش آمار از ابتدای فصل پاییز با تجمعات در اماکن بسته، با احتیاط برخورد می‌شود.
محسن منصوری، استاندار تهران نیز روز دوشنبه اعلام کرده بود که نماز جمعه تهران از این هفته، ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

نماز جمعه تهران بیش از یک سال است که به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

همزمان خبرگزاری تسنیم نیز به نقل از وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در حال حاضر ۴۰ هزار مدرسه در ایران، وارد فرآیند آموزش حضوری شده‌اند.

این در حالی است که شمار قابل توجهی از دانش‌آموزان در ایران هنوز واکسینه نشده‌اند و دستور واکسن کودکان بین پنج تا ۱۱ سال نیز در هیچ یک از کشورهای دنیا صادر نشده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد