آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

ارزیابی‌های اولیه از خسارت سیل در استان‌های ایران: فقط ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت در فارس

در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان‌های ایران، همچنان آمار کلی از میزان خسارات وارده به ویژه در استان‌های جنوبی گزارش نشده، اما آمارهای مختلف حاکی از خسارات هزار میلیارد تومانی در دستکم یک استان است.

محمود رضایی کوچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس روز چهارشنبه ۱۵ دی به خبرنگاران گفت سیل در این استان حدود یک هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

او ادامه داد بیش از هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان فارس خسارت دیدند که از این تعداد ۶۰۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارند و ‌۵۰۰ واحد نیز نیازمند تعمیرند.

در استان سیستان و بلوچستان هنوز میزان کل خسارات اعلام نشده و مصطفی بیک‌مداح، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه به ایرنا گفت ۲۹ تیم ارزیاب خسارت از سوی این بنیاد برای جمع‌آوری میزان خسارات وارده از سیلاب روزهای گذشته به روستاهای چابهار، کنارک و نیکشهر اعزام شدند.

با این حال، مقام‌های محلی در این استان آمارهای مربوط به مناطق خود را اعلام کرده‌اند.

نورالدین میرلاشاری، مدیر جهاد کشاورزی چابهار گفت طبق برآورد اولیه سیلاب ۵۴۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان چابهار خسارت وارد کرده است.

همچنین شهناز رفعت‌پور، مدیر جهاد کشاورزی دلگان سیستان و بلوچستان گفت سیلاب سبب بروز خسارت ۶۰ میلیارد تومانی به مزارع این شهرستان شد.

قنبر نارویی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لاشار نیز از خسارت وارده ۲۵ میلیارد تومانی به بخش کشاوری این شهرستان خبر داد.

در استان کرمان، مجتبی رئیسی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت بر اثر سیل ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به محورهای مواصلاتی جنوب کرمان وارد شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد