آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

آزادى

اخبار، دیدگاه ها، نظرات و حقایق دقیق مرتبط به ایران را دریافت کنید. سفر ما در تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف و ارائه آنها به صورت متعادل و استاندارد را دنبال کنید.

مادر دو مسافر هواپیمای اوکراینی: فرمانده سپاه گفت اگر واقعه هواپیما نبود، جنگ می‌شد

زهرا مجد، مادر محمدحسین و زینب اسدی لاری دو مسافر هواپیمای اوکراینی، به روزنامه شرق گفت: حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، نزدیک چهلم با اصرار به خانه ما آمد و گفت که اگر که این اتفاق نمی‌افتاد، ۱۰ میلیون جمعیت کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد.

محسن‌ اسدی لاری و زهرا مجد، پدر و مادر دو مسافر هواپیمای اوکراینی، دو روز پیش نیز در مصاحبه با انصاف‌نیوز گفتند: « به این نتیجه رسیدیم که اینها به عنوان سپر انسانی هواپیما را زدند... شاید می‌خواستند بزنند و بیندازند گردن آمریکا. این کار را قبلا در اقدامات مشابهی هم انجام داده بودند.»

زهرا مجد، مادر دو مسافر هواپیمای اوکراینی، به روزنامه شرق گفت: علی شمخانی در مراسم ختم فرزندان ما آمد، گیج بودیم و هنوز نمی‌دانستیم جریان چیست. شمخانی آمد و مصاحبه شبکه خبرش را در مراسم ختم بچه‌های ما انجام داد. ما الان یکی از متهم‌های اصلی را خود شمخانی می‌دانیم.

محسن اسدی‌لاری و زهرا مجد، پدر و مادر دو مسافر هواپیمای اوکراینی گفتند: ما از علی شمخانی و حسین سلامی و امیرعلی حاجی‌زاده شکایت کرده‌ایم. حاجی‌زاده تفهیم اتهام شد ولی منع تعقیب شده است اما منع تعقیبش به ما ابلاغ نشده بود و ابلاغیه‌اش را بعدا گرفتم.

پدر و مادر دو مسافر هواپیمای اوکراینی همچنین افزودند: برنامه‌های ما را کنترل می‌کنند، حتی برای سالگرد باید بهشان اطمینان بدهیم که جمعیت زیاد نمی‌آید. ما آزاد نیستیم که هر کاری و هر صحبتی که خواستیم بکنیم. حتی اطلاعیه‌هایی که می‌خواهیم بدهیم یا روی سنگ بچه‌ها هم می‌خواستیم چیزی بنویسیم، همه با نظارت و محدودیت است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد